Lezárult a K&H Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság eddigi legnagyobb összdíjazású évada
Véget ért a K&H Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság (K&H MNEB) 2021–2022-es – egyúttal eddigi legnagyobb, 17 millió forint összdíjazású évada. A 10 hónapig tartó negyedik bajnoki szezon 10 játékában több mint 6700 egyéni, illetve közel 730 csapatnevezés érkezett, a nemzeti e-küzdelmek élő online közvetítéseit pedig több mint 1 millió néző követte.
„A nemzetközi tendenciákhoz hasonlóan a sport leginnovatívabb területének, az e-sportnak az ismertsége, népszerűsége Magyarországon is erőteljesen növekszik és meredeken ível felfelé a szurkolói érdeklődés. Ezt jól mutatja az is, hogy 2021–2022-es, negyedik évadával több korábbi rekordját is megdöntötte a K&H Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság, amelyre tíz játékban összesen 6712 egyéni, illetve 727 csapatnevezés érkezett” – mondta el Horváth Magyary Voljč Nóra, a K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója.
„A K&H Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság történetének eddigi legnagyobb, több mint nettó 17 millió forint összdíjazású versenyidőszaka a SIM Liga utolsó futamával zárult le hivatalosan. Magyarország leggyorsabb virtuális pilótája Tóth Dávid lett, aki egy héttel korábban világbajnoki bronzérmet szerzett a Sim Racing World Cup monacói döntőjében. A tizenegy bajnoki címért folytatott nemzeti e-küzdelmek élő online közvetítéseit összesen 1,4 milliószor tekintették meg, ami 1 millió összesített egyedi nézőszámot jelent. Az online zajlott versenyek közül a League of Legends, a Counter-Strike: Global Offensive, valamint a Valorant és a Rainbow Six Siege összecsapásai voltak a legnépszerűbbek a nézők körében” – emelte ki Biró Balázs, a Magyar E-sport Szövetség elnöke.
Az idei évad összegző kisfilmje:
A 2021–2022-es K&H Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság eredményei:
COUNTER-STRIKE: GLOBAL OFFENSIVE – CS:GO
1. ONYX
2. BÉKÉSCSABAI ESPORT EGYESÜLET
3. MIX
RAINBOW SIX SIEGE
1. KMK ESPORTS
2. WNP ESPORTS CLUB
3. ILLÉS AKADÉMIA SPIRIT
FIFA HUNESZ MASTERS PS
1. GARDABENYA
2. KONDAKORKEVIN
3. GRIZLYJAM
XBOX
1. ADRIAN
2. MAMERINHO
3. DONUTO
LEAGUE OF LEGENDS
TAVASZI MINOR
1. TEAM PLAGUE
2. WONDER STAG ESPORTS
3. GOLDEN FOX ESPORTS
NYÁRI MINOR
1. WONDER STAG ESPORTS
2. GOLDEN FOX ESPORTS
3. LENOVO LEGION HONVÉD
ŐSZI MAJOR
1. LENOVO LEGION HONVÉD
2. TEAM PLAGUE
3. KMK ESPORTS
VALORANT
TAVASZI MINOR
1. IPON ESPORT
2. RAPID NINJAS
3. LENOVO LEGION HONVÉD
NYÁRI MINOR
1. RAPID NINJAS
2. IPON ESPORT
3. BÉKÉSCSABAI ESPORT EGYESÜLET
ŐSZI MAJOR
1. RAPID NINJAS
2. LENOVO LEGION HONVÉD
3. VENI VIDI VICI
PUBG
TAVASZ
1. MEETTHEWOO
2. GRINDMORE
3. BÉKÉSCSABAI ESPORT EGYESÜLET
ŐSZ
1. MEETTHEWOO
2. GRINDMORE
3. BÉKÉSCSABAI ESPORT EGYESÜLET
ROCKET LEAGUE
TAVASZ
1. FUTUREESPORTS
2. BUDAPEST FIVE
3. BÉKÉSCSABAI ESPORT EGYESÜLET
ŐSZ
1. BUDAPEST FIVE
2. MTK
3. KMK ESPORT
SUPER CUP
1. BUDAPEST FIVE
2. WILD MULTIGAMING
3. FUTUREESPORTS
3V3 JUNIOR CUP
1. MTK
2. BUDAPEST FIVE
3. WILD MULTIGAMING
WORLD OF TANKS
NORMÁL
1. 3BOYS1CUP
2. PLAY APEX
3. KOMOJTLANOK
PROFI
1. TRIGGR
2. T0XIC_GAMERS
3. REPTÉR
IRACING
1. TÓTH DÁVID
2. SIMON TAMÁS
3. LEITNER NORBERT
GTS
1. BLAZSÁN PATRIK
2. SZARKA ZSOLT
3. MIHALIDESZ MÁTÉ
HPCL
11. SZEZON, 2021 – TÉLI SZEZON
1. PUSKÁS AKADÉMIA
2. TROLLFOCI-HÁLÓSZAGGATÓ ESPORT
3. MTK BUDAPEST
12. SZEZON, 2022 – TAVASZI SZEZON
1. TROLLFOCI-HÁLÓSZAGGATÓ ESPORT
2. PUSKÁS AKADÉMIA
3. BUDAPESTI HONVÉD
Kapcsolódó cikkek
- Újabb világbajnokságon szoríthatunk a Magyar E-sport Válogatottnak
- Három országban, egyszerre három LAN e-sport verseny zajlott le sikeresen
- Egy napra beköltözött az e-sport a Magyar Sport Házába
- A Szerencsejáték Zrt. lett a magyar e-sport válogatott főszponzora
- E-sport siker Bakuban
- Folyamatosan növekszik az e-sport ismertsége és népszerűsége Magyarországon
- Budapesti élő döntővel zárul a 3 milliós összdíjazású e-sport verseny
- Idén is elismerték a kiemelkedő e-sport teljesítményeket
- Együtt az egészséges egyetemi és főiskolai e-sportért
- Egész napos konferenciával várja az e-sport iránt érdeklődőket a HUNESZ
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
K&H: négy lépésben a planetáris szuperintelligencia felé
Az emberi gondolkodáshoz hasonlóan működő gépi intelligencia megjelenését szakértők még igen távoli lehetőségként értékelik. Ugyanakkor az MI fejlődése gyorsuló ütemben zajlik. A valódi kérdés nem az, hogy mikorra válik valósággá ‒ hiszen itt van velünk, a mindennapok része. Sokkal inkább úgy kell feltenni a kérdést, hogy milyen fázisokon keresztül alakul ki, és a végén mit hozunk ki belőle mi, emberek – mondja Németh Balázs, a K&H innovációs vezetője.
Telefonunk biztonsága a személyes biztonságunk
Az okostelefonok óriási segítséget jelentenek a hétköznapokban, és a munkától kezdve a szórakozáson át a pénzügyekig mindent intézhetünk rajtuk. Ezzel együtt azonban komoly veszélynek is kitehetjük magunkat – már ha nem figyelünk arra, hogy óvjuk a személyes adatainkat, és illetéktelenek ne férhessenek hozzá készülékünkhöz. Az alábbiak figyelembevételével nemcsak eszközünktől, hanem személyes adatainktól is távol tarthatunk másokat.
A Rakuten Viber visszatér a Formula E-be
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hívások globális vezetője örömmel jelenti be, hogy az ERT Formula E csapattal kötött új partnerség révén visszatér az ABB FIA Formula E World Championshipbe.
Copilot for Microsoft 365 már magyarul is
A Microsoft bejelentése szerint 16 újabb nyelvvel gyarapodott azon nyelvek száma, amelyeket a vállalat generatív mesterséges intelligenciára alapuló alkalmazása, a Copilot for Microsoft 365 támogat mind az üzleti, mind pedig az egyéni felhasználók esetében. A magyar is ezek között van.
Ilyen lesz az első, személyzet nélkül is működő magyar bolt
A tervek szerint már idén nyáron elindulnak az első távfelügyelt boltok Magyarországon. A technológia révén a hagyományos üzletek átalakítást követően személyzet jelenléte nélkül is nyitva tarthatnak, akár 24/7-es üzemmódban.