Technológia és gamifikáció

forrás: Prím Online, 2016. február 10. 13:58

A múlt héten megrendezett Boost My Event konferencia  a rendezvényszervezéssel kapcsolatos új és meghatározó, nemzetközi trendek közül elsősorban a gamifikációra fókuszált, ami értelemszerűen magán a konferencián is megteremtette a játékos hangulatot és a jókedvet.

A gamifikáció egyértelműen a 2015-ös év legfeltörekvőbb eszköze lett a cégek kommunikációjában. Sokan már a közösségi média versenytársának tartják. A Boost My Event-et stílusosan közös játékkal indították: 2.0-as (második) ilyen témájú konferencia nyitójátéka  a Duelbox csapatának új fejlesztése a Finger Sports futóversenye volt. Mindenki nagyon élvezte, ahogyan a játékosok az újaikkal az iPad-ek kijelzőin "futva" próbálták megelőzve egymást a leggyorsabban a célba érni. 

 

 

Magunk az előadások is ezt a témát járták körül.

 

Fromann Richárd, a JátékosLét Kutatóközpont vezetője szerint "a gamifikáció korunk egyik leginnovatívabb motivációs eszköze, amely képes a felhasználói élményt olyan minőségi szintre emelni, hogy az unalmas munka- és oktatási környezetek szórakoztatóvá és izgalmassá válnak, amely által jelentősen növekedni kezd a felhasználó motivációja és lojalitása, így a korábbinál nagy valószínűséggel lényegesen jobb eredmények jönnek létre." 

 

Hajós Cecília és Regicz Tamás (mindketten az Activiteam-Art-tól) a személyes kommunikáció és technológia kapcsolatáról, így a csapatépítés jövőjéről beszéltek. Előadásukban hangsúlyozták, hogy a technológiai fejlődés nem tudja helyettesíteni a személyes kapcsolatot. Ez a személyes kapcsolat által tud jól működni együtt az ember és a gép az élményrendezvények létrehozásában. Úgy látják, hogy a 2016 trendjei a csapatépítés világában az egyre inkább technológiákra épülő szolgáltatások lesznek, ahol a résztvevőket (tömegeket) egyszerre tudják bevonni közösségi játékokba, élményekbe.

 

Sárosi Róbert, a Duelbox vezetője az előtte lévő két előadás tartalmának gyakorlati megvalósításáról beszélt, arról, hogy hogyan játsszon egy tömeg. Gyakorlati példákkal bemutatta, hogy a mostani technológiai fejlődések (5G, a dolgok internete, a Big Data, a Web 3.0) milyen lehetőséget adnak a rendezvény szervezők számára.

Kulcsszavak: gamification konferencia

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

55 felett is van szexting a közösségi médiában

Többet nyomkodják a Facebookot, mint amennyi időt tévénézéssel vagy családi programokkal töltenek, szeretik a podcasteket, kezdenek rászokni a TikTokra, sőt közel egyharmaduk volt már címzettje szexuális tartalmú üzenetnek a közösségi médiában – derül ki az 55 év feletti korosztályról a “Szeniorok a neten” elnevezésű online felmérésből, amelyet idén márciusban készített a BeSocial közösségi média fókuszú digitális ügynökség.

2024. április 30. 11:36

Közzétette első negyedéves pénzügyi jelentését az LG Electronics

Az LG Electronics Inc. (LG) 2024 első negyedévében 21,09 ezer milliárd dél-koreai von konszolidált árbevételt és 1,33 ezer milliárd von működési eredményt ért el. 

2024. április 30. 09:57

A tíz gigabites 5.5G-t használó innovatív eszközöket mutatott be Budapesten a Huawei

Már világszerte tesztelik az 5G sebességének tízszeresére képes 5.5G mobilhálózatokat, az ezeket használó eszközök várhatóan még az idén megjelennek a kereskedelmi forgalomban. 

2024. április 29. 19:48

Az Európai E-sport Szövetség tisztújításán magyar tisztségviselő is bizalmat kapott

33 tagország, köztük Magyarország részvételével, újra alakult az Európai E-sport Szövetség (EEF). Hazánkat teljes jogú tagállamként, a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) nevében, Biró Balázs György, a szövetség főtitkára és Kis Balázs külkapcsolatokért felelős elnökségi tag képviselte.

2024. április 29. 18:05

2023-ban is tovább növelte nyereségességét az OXO Technologies Holding Nyrt.

Megjelent az OXO Technologies Holding Nyrt. 2023. évi tőzsdei jelentése. A beszámoló a cégcsoport sikeres gazdálkodását, növekvő nyereségességét és kezelt vagyonának dinamikus bővülését mutatja. 

2024. április 29. 16:13

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14