Ők jutottak a Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság döntőjébe
Véget ért a K&H által támogatott Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság rájátszás szakasza, így a győztesek számára egyenes út vezet a 2019. április 27-28-án zajló offline döntőbe. A kezdetben közel 2000 versenyzővel indult bajnokságban mára csak 98 versenyzőnek van esélye elnyerni a CS:GO, a PUBG és a Rainbow 6:Siege, valamint a K&H League of Legends és K&H Hearthstone játékok legjobbjainak járó bajnoki címet és az ezzel járó díjat.
A tavaly ősszel az osztályozó kupákkal kezdődő Magyar Nemzeti E-sport Bajnokságban április 14-én lezárult a rájátszás szakasza, és kiderült, hogy kik azok, akik részt vehetnek az április végi döntőben. „Az e-sport népszerűsége töretlenül növekszik Magyarországon. Alig pár éve ugyanis, hogy megismertük az e-sport fogalmát, ma pedig már ott tartunk, hogy az első, nemzetközi színvonalú, több játékot felölelő ligarendszerű versenysorozat finiséhez közeledünk, ahol eddig összesen 1936 játékos mérte össze tudását, közülük 204-en egyénileg, 1732-en pedig csapatban. A K&H-nál egyértelműen a jövő sportjaként tekintünk erre a területre, ezért a bajnokság öt játékából kettőnek, a League of Legends és a Hearthstone játékoknak is névadó támogatói vagyunk. Szeretnénk ugyanis a sportnak ezen a területén is példát mutatni az elhivatottság, az eltökéltség és a kiváló teljesítmény támogatásával. Az eredmények pedig magukért beszélnek, hiszen például a Hearthstone esetében kijelenthetjük, hogy a hazai mezőny legerősebb, legjobb négyese jutott be a döntőbe – akik a nemzetközi versenyzőkkel is bátran felvehetik a versenyt” – mondta el Horváth Magyary Nóra, a Magyar Nemzeti E-sport Bajnokságot is támogató K&H Csoport kommunikációs ügyvezető igazgatója.
Az elmúlt két hét alatt az is kiderült, hogy kik azok a szerencsés versenyzők, akik sikerrel zárták a rájátszást, és ott lehetnek a döntőn:
- Counter Strike: Global Offensive (CS:GO) – Salamander, Budapest 5
- K&H Hearthstone – Hulkeinstein, Penhadani, Exigo és CheeseHead
- K&H League of Legends (LoL) – Team Plague és WiLD by Lagardére
- Playerunknown’s Battlegrounds (PUBG) – a jótékonysági gálameccset követően mind a 16 csapat részt vesz a döntőben
- Rainbow Six: Siege (R6S) - WiLD by Lagardére és RIFT Esports
„Április végén már a Magyar Nemzeti E-sport Bajnokság 5 játékának nyertesét fogjuk kihirdetni. A döntő két napon át, két helyszínen zajlik: április 27-én a Rainbow Six: Siege, a K&H League of Legends és a Counter-Strike: Global Offensive játékokban, április 28-án pedig a K&H Hearthstone és a Playerunknown’s Battleground versenyekben mérik össze tudásukat a játékosok. Szombaton Győrben zajlanak majd a mérkőzések, vasárnap pedig a fővárosban, Budapesten folytatódnak. A legjobbak jutottak a fináléba, végletekig kiélezett mérkőzésekre számítunk” – árulta el Hodozsán Dániel, az esport1.hu tartalomigazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- A KBC csoport befektet a digitális átalakulásba Közép-Európában
- Alliance csapata újra csatlakozik a Team Razer elit esport versenyzőinek klubjához
- A K&H nyitott és segíti az innovációt
- Ami tegnap még játék volt, ma már (e) sport
- Kik lesznek a nemzeti e-sport bajnokok?
- eNet kutatás a hazai e-sport piac helyzetéről
- Újabb lendületet kaphatnak a hazai startupok
- eNET kutatás a hazai videojátékos piac helyzetéről
- Globális siker a világ első, mesterséges intelligencia alapú e-sport trénere
- Magyar fejlesztésű, AI-alapú coach segítheti az Overwatch játékosokat a fejlődésben
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Fényes jövő vár idén az adatközponti szektorra
Saját átalakulási folyamaton megy keresztül az adatközpontok piaca, amely magába foglalja a legmodernebb technológiák használatát a műveletek és az erőforrások elosztásának optimalizálása, valamint a biztonsági protokollok javítása érdekében.
A Philips Monitors E1 terméksorozat három új, többcélú modellel bővül
A Philips Monitors E1 sorozata ebben a hónapban három új modellel bővül. Az irodai felhasználók és távmunkában dolgozók számára szükséges összes alapvető funkcióval ellátott új modellek segítenek a felhasználóknak a kapcsolattartásban és növelik a termelékenységüket, mindezt versenyképes áron.
Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.