Az IBM-nek fontos a Second Life
A virtuális világi üzleteket generáló, 64 millió dolláros GDP-vel rendelkező, ingyenesen előfizethető Second Life 3D multiplay fantázia weboldalt a Linden Labs magáncég hozta létre. Mára 1,7 millióan tagjai, akik naponta átlag 650 ezer dollárt költenek (2006. novemberi adat) erőforrásaira és havonta ez a website mintegy 30%-kal (!) növekszik. Egy bármikori időpontban az SL online "hallgatósága" 10-15 ezer között van, a múlt év folyamán számítások szerint mintegy 100 millió dollár csérélt gazdát a site-on. Az SL népszerűsége egyre jobban vonzza a nagy üzleti cégeket (Microsoft, Sun, IBM, Coca-Cola stb.) is.
Anton Fricko így magyarázta az IBM növekvő érdeklődését az SL iránt. "Liginkább azért vagyunk ott, mert legtöbb ügyfelünk tagja az SL-nek. A Second Life-ot úgy kell tekinteni, mint a virtuális világ olyan helyét, amelynek megvan az a potenciálja, hogy "megmondja", "megmutassa", az internet a jövőben milyen tapasztalatokat, kihívásokat nyújt a társadalom számára. Az IBM ereje több területen is a digitális társadalmak jelenség sikeréhez járulhat a jövőben hozzá. Ilyenek: az integráció - vagyis a valós világ és virtuális világ adatainak összekapcsolásában; a hardvertechnológia terén, vagyis a játékterminálokban használt IBM szerverektől a cellaprocesszorokig; a szoftver terén - mégpedig a virtuális környezetben objektumok manipulálását segítő programok terén.
Kapcsolódó cikkek
- Az IBM megvásárolta a Think Dynamics társaságot
- IBM: új technológiák és források
- Négy nap az igényalapú e-business megismerésére
- Nemzetközileg is elismert hazai siker
- Egyesített konferencián az IBM teljes e-business szoftverválasztéka
- IBM: Tivoli portfolió-átstrukturálás
- Tommy Hilfiger e-business IBM-mel, Linuxszal
- .Net, vagy J2EE?
- BA-IBM: e-commerce alkalmazások a légiközlekedésben
- IBM e-business roadshow
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Érkezik: mesterséges intelligencia és virtuális valóság az oktatásban
Tanítás és tanulás az MI vagy XR technológiák segítségével, mentális egyensúly a mesterséges intelligencia korában. Idén is meghirdeti pedagógusoknak szóló pályázatát a Yettel digitális oktatási programja, a ProSuli. A pályázat célja, hogy a tanárok a szakterületükhöz szorosan kapcsolódó digitális tananyagokat hozzanak létre, különös tekintettel a matematika, a természettudományok és az idegen nyelvek területére. Az elkészült tananyagok valamennyi hazai pedagógus számára hozzáférhetők lesznek. A 25 legjobb pályázó egész nyárra elegendő mobilinternetben részesül, 10 nyertes pedig 120 ezer forint értékű ajándékutalvánnyal gazdagodhat.
Megjelent a NEXT 3D konferencia programja
Megjelent a NEXT 3D additív gyártás és digitalizálás konferencia programja. Nem kevesebb, mint 15 hazai mérnök és vezető szakember fogja megosztani 3D technológiai sikereit és tapasztalatait a résztvevőkkel. A konferenciaprogram alapján a NEXT 3D látogatói felbecsülhetetlen értékű tudással bővíthetik 3D nyomtatási és 3D szkennelési ismereteiket.
Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén
Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.
A Continental autógumija az első helyen végzett a Tyre Reviews szakportál négyévszakos abroncstesztjén
Újabb megmérettetésen, a Tyre Reviews 2024-es négyévszakos abroncsteszten győzedelmeskedett a Continental AllSeasonContact 2 modellje. Hét 205/55R16-os méretű, VW Golfra autóra felszerelt, egész évben használható modellből álló tesztmezőnyben ért el első helyezést.
A BASF a sikeres Ethernet-APL kísérletet követően az ABB-t választotta zöldmezős projektjeihez
A BASF első európai zöldmezős Ethernet Advanced Physical Layer (Ethernet-APL) projektjének részeként az ABB-t választotta az elosztott vezérlőrendszerekhez (DCS).