A PlayStation VR 2016 októberétől érhető el világszerte

forrás: Prím Online, 2016. március 17. 15:42

A Sony Computer Entertainment Inc. (SCEI) bejelentette, hogy a PlayStationVR (PS VR), egy virtuális valóság rendszer, amely a PlayStation4 (PS4) rendszert a következő szintre emeli, 2016 októberében jelenik meg Európában, Japánban, Észak-Amerikában és Ázsiában, a gyártó által javasolt kiskereskedelmi ára pedig 399 Euró, 44,980 japán jen, 399 dollár és 349 font.

„Amióta bemutattuk a PS VR-t a 2014-es Game Developers Konferencián, rengeteg visszajelzést kaptunk a játékosok és fejlesztők részéről” - mondta Andrew House, a Sony Computer Entertainment Inc. elnöke és globális vezérigazgatója. „Annak érdekében, hogy megfelelő módon előkészítsük, és szállítsuk a PS VR egységeit és a sokrétű szoftver címeket a fogyasztóknak világszerte, úgy döntöttünk, hogy a PS VR-t 2016 októberében indítjuk. Szeretnénk megköszönni a türelmet és a további támogatást mindazoknak, akik már nagyon várják a megjelenést. Izgatottak vagyunk a szállítást illetően, hiszen a fogyasztók számára csodálatos élményt kínál majd a PS VR.”

 

Jelenleg több mint 230 fejlesztő és kiadó dolgozik a PS VR szoftvercímeken, a kisebb, független csoportoktól kezdve, a nagyobb stúdiókon, át az iparág vezető kiadóiig, mint a 2K Games és Ubisoft. Most összesen több, mint 160 szoftvercím áll rendelkezésre a PS VR fejlesztésében ezektől a fejlesztőktől és a kiadóktól, valamint az SCE Worldwide Studios-tól (SCE WWS). Ezen felül több, mint 50 további várhatóan ez év végéig jelenik meg,  amely lista az alábbi címeket tartalmazza: Eagle Flight (Ubisoft), EVE: Valkyrie (CCP Games), Headmaster (Frame Interactive), Rez Infinite (Enhance Games), Wayward Sky (Uber Entertainment), RIGS: Mechanized Combat League, Tumble VR, Until Dawn: Rush of Blood és a PlayStationVR WORLDS (SCE WWS).

 

 

Továbbá az Electronic Arts Inc., a DICE és a Lucasfilm egy teljesen új Star Wars Battlefront  (Electronic Arts Inc.) csak PS VR-re megjelenő játékélményen dolgozik. Ráadásul az SCE WWS általi THE PLAYROOM VR ingyenesen letölthető a PlayStationStore-ból minden PS VR tulajdonosnak, egyidejűleg a rendszer megjelenésével.

 

Tovább vezetve a PS VR szoftver felállás bővítését, az SCE együttműködik a Tools & Middleware vállalatokkal, hogy az innovatív technológiai megoldásokat biztosítsa, és fokozza a cím fejlesztési környezetét a PS VR-re.

 

A rendszer tartalmaz egy Cinematic üzemmódot, mely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy a különféle tartalmakat egy nagy virtuális képernyőn élvezhessék a headset viselése közben. A Cinematic üzemmód támogatott tartalma magában foglalja a sztenderd PS4 játékokat és videókat, valamint különböző PS4 funkciókat, többek között a Share Play-t és a Live from PlayStation-t. A felhasználók is élvezhetik a 360 fokos fotókat és videókat is, amelyeket olyan eszközök által rögzítettek, mint például a PS VR mindenirányú kamerái és a PS4 Media Player. Ezek olyan hatást keltenek, mintha fizikailag belülről készítették volna a képet.

 

Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Megéri-e az elektromos autózás?

Az elektromos autók használata ugyan már nem új keletű dolog, mégis még mindig nagyon megosztó témának számít. Vannak megrögzött ellenzői és szinte már vallásos áhitattal tisztelői is ennek a közlekedési eszköznek, de az igazság vélhetően valahol a kettő között lesz. Nagyban múlik ugyanis sok dolog azon is, hogy milyen felhasználói szokásaid vannak a mindennapokban. A következő cikkben azonban összegyűjtöttük az elektromos autózás néhány pozitívumát.

2023. június 19. 09:31

Mire jók a chatbotok?

Éjjel-nappal elérhető chates ügyfélszolgálatot fenntartani igen költséges. A legtöbb weboldal számára nem is érné meg. Van azonban egy módszer, amivel jelentősen lehet növelni a felhasználói élményt, mégpedig chatbot használatával.

2023. június 16. 10:27

Hogyan válassz szoftverfejlesztő céget 5 lépésben?

Ha jelentős tőkét, erőforrásokat és időt fektetsz be egy szoftverfejlesztési projektbe, akkor egyáltalán nem mindegy, hogy milyen cégnek szervezed ki az adott feladatot.

2023. április 24. 09:12

Hát persze hogy dráma!

A Super Bowl reklámjai kapcsán szinte minden évben születik egy cikk Amerikában élő és dolgozó barátunk, Horváth Laci tollából, az idén azonban a marketing mellett szó esik az izgalmakról és a bírókról is...

2023. február 15. 23:01

Digitalizáció a KKV-knál - ahogy a mesterséges intelligencia látja

Manapság mindenki mindenről a ChatGPT-t kérdezi meg, úgyhogy - gondoltam - mi is kipróbáljuk, megnéztük, hogy milyen hírt írna a mesterséges intelligencia arról, hogy hol tart a digitalizáció Magyarországon a kis- és középvállalkozásoknál. Íme:

2023. február 4. 21:32

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09

Nők az informatikában – Számít a nemek aránya a munkahelyen?

2024. március 12. 20:53

Szemünk előtt zajlik az e-kereskedelem mohácsi csatája

2024. március 6. 13:05