Rekord stream nézőszámmal zárt a SEA Games 2019
A Razer a 2019-es Southeast Asian Games (SEA Games 2019; 2019-es délkelet-ázsiai játékok) keretében megtartott hat, rendkívül sikeres esport-bajnokság lezárultát ünnepli. Az esportokat hivatalos sportágként szerepeltető, első nagyobb sportesemény záróünnepélye az esport-ipar új korszakának hajnalát jelzi.
Mielőtt kinevezték volna a 2019-es SEA Games hivatalos esport-partnerévé, a Razer már egy évtizede küzdött az esportok elismertetése érdekében. A SEA Games 2019 esport-eseményeinek sikerét követően a Razer most az olimpiai játékokra összpontosít.
„Az esport-esemény átütő siker volt. Izgalmas játékokat és rendkívül magas szintű versenyt láthattunk a SEA Games sportolói között. A játékok tanúbizonyságát adják a térségbeli esport tehetségeink képességeinek.” - nyilatkozta David Tse, a Razer globális esport-igazgatója. „Bár valószínűleg sikerrel jártunk a SEA Games-en, az esportok legitimációjához vezető utunk még nem ért véget. Továbbra is törekszünk arra, hogy az esportok bekerüljenek az olimpiai versenyszámok közé, és nagy várakozással tekintünk a következő, 2021-es SEA Games-re.”
Világszerte elsöprő támogatás a rajongók részéről
Az első esport érmeszerző versenyként lebonyolított eseményt a világ minden táján élő rajongók követték a távolból, míg mások ellátogattak a San Juan Arenába, hogy élőben nézhessék a versenyeket. Csak az első napon a Razer streaming platformjai több mint egymillió megtekintést rögzítettek, körülbelül 70 000 egyidejű nézővel.
Az esemény csúcspontján a San Juan Arena teljes egészében megtelt, a Razer streaming platformjai pedig 20 millió megjelenést regisztráltak, 90 000 egyidejű nézővel. A közönség több mint 200 000 órát töltött a YouTube közvetítések megtekintésével, így ez lett a platform világszerte legfelkapottabb 10 gamer témájú videójának egyike.
"A SEA Games esport versenyzői határozottságot, rugalmasságot és nagyfokú tiszteletet mutattak mesterségük és támogatóik iránt." - mondta Alvin Juban. "Büszkék vagyunk arra, hogy otthont adunk nekik, és reméljük, hogy újra láthatjuk őket ünnepelni a következő SEA Games során."
A Razer tiszteletbeli elismerést kapott a PHISGOC-tól
Az esportok a hagyományos sportokkal megegyező elismerése és közvetítései irányába tett erőfeszítéseiért a Razer megkapta a PHISGOC tiszteletbeli elismerését. A hivatalos elismerést tanúsító bizonyítvány bemutatása már megtörtént, amelyet egy értesítés követ majd a PhiSGOC közösségi csatornáin.
„A PHISGOC elismeréssel adózik hivatalos esport partnere, a Razer előtt, amiért társalapítója és vezérigazgatója Min-Liang Tan, valamint Alan Cayetano, a Fülöp-szigeteki képviselőház elnöke és a PHISGOC elnöke révén kezdeményezte az esportok felvételét a 30. SEA Games versenyszámai közé.” - nyilatkozta Juban. „Az elmúlt héten megtartott esport-esemény hatalmas sikere igazolta elképzelésünket, valamint a Razerrel való szoros partnerségünket."
Roman Sazura, COO PhiSGOC elnöke egy elismerést tanúsító bizonyítványt ad át David Tse, a Razer globális esport-igazgatója részére.
Az érmeszerzők teljes listája
A SEA Games egy nemzetközi sportesemény, amelyet a Nemzetközi Olimpiai Bizottság szentesített. Az idei SEA Games eseményt a Fülöp-szigeteki SEA Games Szervező Bizottsága (PHISGOC) bonyolította le. A SEA Games 2019 sporteseményein összesen kilenc ország vett részt.
Kapcsolódó cikkek
- A Razer és a versenyzők is készen állnak a 2019-es Southeast Asian Games-re
- Karácsonyi ajándék gamereknek
- KPMG: Karácsonyra elérheti a félmilliót a magyar esport rajongók száma
- Szombaton volt a K&H e-kupa FIFA20 verseny
- A Samsung a PUBG Európa Liga hivatalos 2019-es monitorszponzora
- Rekord nézőszámot hozott az idei V4 Future Sports Festival
- A V4 Future Sports Festival döntőjének mezőnye
- Videójáték a szoba falain túl
- Szeptemberben ismét jön a V4 Future Sports Festival
- Gamer a gyerek? Ezek a sportok lehetnek nála nyerők
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szemben a sztereotípiákkal: a nők, a tudomány jövőjének alakítói
Április negyedik csütörtökén az infokommunikációs szektor női szereplői előtt tisztelgünk. Az immár 15. éve ünnepelt Lányok az információ- és kommunikációtechnológiában (Girls in ICT) nemzetközi napja arra biztatja a fiatal lányokat, hogy merjenek nagyot álmodni és bátran helyezkedjenek el STEM* vagy IKT** szakmában. Idén a női vezetők és elengedhetetlen mentori szerepük kerül középpontba a világnapon, amely a Megoldások a holnapért résztvevőit is megihlette.
Minden 5. gyereket érintheti az online bántalmazás
Bár a honfitársaink szerint a közösségi média veszélyesebb a gyerekekre nézve, mint a tömegközlekedés, a 6-14 évesek harmada mégis rendszeresen használja a social mediát – derült ki egy friss, országos kutatásból. Az egyik leggyakoribb probléma az online térben a bántalmazás, ami akár minden 5. gyereket érinthet. A kitöltők harmada nem szokott a családjával beszélni az internetes tér veszélyeiről, pedig a tudatosítással a legtöbb ilyen helyzet megelőzhető vagy kezelhető lenne.
A Zyxel Networks fokozza a kiberbiztonságot, hogy megfeleljen a NIS2 irányelvnek
Tekintettel a kiberfenyegetések növekvő gyakoriságára és összetettségére, az EU 2016 óta hatályos NIS-irányelve ma már nem felel meg mindezeknek. Az új iteráció, amely 2024. október 18-án lép életbe, lehetőséget kínál a kiberbiztonsági erőfeszítések fokozására. A Zyxel Networks, a biztonságos, mesterséges intelligencia és felhőalapú hálózati megoldások egyik vezető szolgáltatója olyan termékeket kínál, amelyek megfelelnek az NIS2 irányelv követelményeinek, és hatékony védelmet nyújtanak a fejlett támadásokkal szemben.
Az AI és a fenntarthatóság területén nő az igény leginkább a munkavállalókra
A gyors technológiai fejlődés, a fenntarthatóság iránti fokozódó igény korszakában bizonyos munkaterületek jóval keresettebbé válnak. Az ezekkel a szakismeretekkel rendelkező munkavállalók iránti kereslet a magyar munkaerőpiacon is egyre növekszik. A Munkahelyeink.hu összegyűjtötte a kapcsolódó pozíciókat, illetve azt, hogy mire van szüksége a munkavállalóknak, hogy megszerezhessenek egy ilyen állást.